2004.eko Abenduaren 21ekoa

Lezon, 2004ko abenduaren 22an, goizeko 8:30 orduetan hasi du Tokiko Gobernu Batzarrak BILKURA OHIKOA Tokiko Gobernu Batzar Gelan lehen deialdian Kepa Garbizu Azkue alkatearen lehendakaritzapean, eta Jesús Mª Martiarena Jaca, Aroia Goienetxea Egibar eta Iñake Urrestarazu Azurmendi bertan direlarik.

Idazkari gisa Xabier Loiola Aristi aritu da.

AKTA ONARTZEA

1.- Egoki irudituz gero, 2004ko abenduaren 9an egindako bilkurako akta onartzea.

Akta onartu da. Dena den alkateak gogoratu du galde eskerik ez zela egon eta horren aipamenik ez dagoela.

ALKATETZA ETA DELEGATUAK

2.- Alkatearen erabakien kontu ematea.

Alkateak azken Gobernu Batzarraren ondoren emandako dekretuen kontu eman du.

HIRIGINTZA, OBRA ETA ZERBITZUAK

3.- Administrazio-baldintza zehatzen agiria onartzeko proposamena, kontsultoretza eta laguntza teknikoa lehiaketa ireki bidez kontratatzeko. Aldi berean, Lezoko Planeamenduko Arau Ordezkatzaileetako hirigune historikoa birgaitzeko Plan Berezia landu eta idazteko lehiaketa esleitzeko era onartzeko proposamena.

Eusko Jaurlaritzako Etxebizitza eta Gizarte Gaien Sailak Lezoko Kasko Zaharra Birgaitze Eremu Integratua izendatzeko espedientea haste erabaki zuen Lezoko Udalak horrela eskatuta. 317/2002 Dekretuaren 17., artikuluak xedatzen duena kontuan izanda, Izendapen hau gauzatzeko ordea, derrigorrezkoa da Kasko Zaharraren Birgaitze Plan Berezi bat onartzea. Hori dela eta Lezoko Udalari dagokio aipatu Plan Berezi hau formulatzea eta izapidetzea.

Birgaitze Plan Berezi bat idazteko Lezoko Udalak nahikoa azpiegitura teknikorik ez duenez lan hau kontratatzera derrigortua dago.

Kontratu hau HAKLTBaren 196.2 artikuluan aurreikusitako kontsultoretza eta laguntza tekniko kontratu bat da, beraz HAKLTBaren lehen liburuan aurreikusitakoa kontuan izateaz gain, bigarren liburuaren IV tituluan xedaturikoari ere jarraitu behar diogu.

Espediente motari dagokionez, ohikoa bezala tramitatzea egoki irizten diot presazkoa bezala tramitatzeko arrazoirik ez dudalako printzipioz, agindu didatenaren arabera. Emergentziazkoa berriz are gutxiago.

HKLTBaren 73., artikuluan ezarrita dagoenez, kontratuen esleipena egiteko jardunbide irekia, mugatua edo negoziatua erabili daiteke. Jardunbide irekian interesdun enpresari orok aurkez dezake proposamena, jardunbide mugatuan berriz Administrazioak espresuki hautaturiko enpresariak soilik aurkez dezakete proposamena, aurretik eskaera egin ondoren eta jardunbide negoziatuan enpresari desberdinekin negoziazio eta kontsulta egin ondoren Administrazioak hautaturiko enpresariari esleituko zaio.

HKLTBaren 74. artikuluaren arabera, Jardunbide irekia edo mugatua erabiltzen bada enkante edo lehiaketa bidez egin daiteke esleipena. Enkante bidez egiten bada, dirutan adierazitako tipo bati buruz izango da eta esleipena prezio baxuena eskaintzen duenaren alde egingo da beti ere aipatu tipoaren azpitik jotzen badu, lehiaketa berriz orokorrean eskaintza hoberena aurkezten duen lizitatzailearen alde egingo da esleipena, baldintza agirietan zehazturiko irizpidean kontuan izanda eta prezioari soilik begiratu gabe.

Bestalde 75. artikuluaren arabera, kontratazio organoek enkante edo lehiaketa bidez egingo ohi dute esleipena. Jardunbide negoziatu, aitzitik, aipatutako legean zehaztutako kasuetan baino ez da erabiliko ; kontsultoretza eta laguntza tekniko kontratuei dagokionez, alegia 209 eta 210 artikuluetan jasotako kasuetan. Bi artikulu hauetan jasotako kasuak betetzen ez direnez, jardunbide negoziatua baztertu egin behar dugu hasieratik. HAKLTBaren 56 artikuluan eta 201 artikuluan aurreikusitako kontratu txikia ezin da aplikatu kasu honetan aipatu artikuluen kopuruetan sartzen ez delako Kasko Zaharreko Birgaitze Plan Berezia idazteko kontratua sartzen.

Kontratu mota hau oso konplexua ez denez aipatu legearen 73.2 artikuluan aurreikusitako jardunbide irekia erabiltzea aukeratu dut osatu dudan administrazio-baldintza zehatzen agirian. Dena den jardunbide mugatua ere posible da eta aukerazkoa da.

Bestaldetik, kontratuaren ezaugarriak kontuan izanik, bidezkoa da lehiaketa bidez egitea, administrazio-baldintza zehatzen agirian zehazturiko irizpide objektiboak erabiliz, HAKLTBaren 74.3, 75, 85, 86 eta 208 artikuluetan aurreikusitakoaren arabera. Azken artikulu honen arabera, Kontsultoretza kontratuak normalean lehiaketa bidez esleituko dira eta enkantea soilik kopuru urriko eta definizio teknikoa perfektua izateagatik berrikuntzak sar ez daitezkeen kontratuetarako aurreikusten du. Kasko Zaharreko Birgaitze Plan Bereziaren idazketa kopuru urrikoa ez denez eta definizio teknikoa orokorra denez, enkante bidezko esleipena baztertu egiten dut.

Hori dela eta, Hirigintza, Obra eta Zerbitzuetako zinegotzi delegatuak proposaturik, Tokiko Gobernu Batzarrak honako ERABAKI hauek hartu ditu:

BAT: Lezoko Kasko Zaharreko Birgaitze Plan Bereziaren idazketa Kontratatzeko Espedienteari hasera ematea jardunbide ireki eta lehiaketa prozeduraren bidez.

BI: Kontratu hau arautuko duten Administrazio Baldintza Agiria onartzea. Xedapen teknikoak ere baldintza agiri horretan jasotzen dira.

HIRU: Kontratu honetarako gastua onartzea, (A- 985).

4.- Lezoko planeamenduko Arau Subsidiarioen berrikuspenaren ingurumenaren eraginaren gaineko ebaluazio-azterketaren idazketa kontratatzeko espedientea hasteko proposamena.

Lezoko Udalak planeamenduko Arau Subsidiarioen berrikuspen prozedurari ekiteko kontratua izenpetu berri du.

Horrela Ingurumenaren gaineko eraginaren baterako ebaluazio-prozedura arautzen duen 183/2003 Dekretuak bere 3.3. artikuluan xedatzen duenaren arabera Hiri Ordenazioko Plan orokorrak eta bere berrikuspenak Ingurumenaren gaineko eraginaren baterako ebaluazio-prozedura aplikatzea derrigorrezkoa da.

Planeamenduko Arau Subsidiarioen berrikuspenari dagokion Ingurumenaren gaineko eraginaren baterako ebaluazio-prozedura bat idazteko Lezoko Udalak nahikoa azpiegitura teknikorik ez duenez lan hau kontratatzera derrigortua dago.

Kontratu hau HAKLTBaren 196.2 artikuluan aurreikusitako kontsultoretza eta laguntza tekniko kontratu bat da, beraz HAKLTBaren lehen liburuan aurreikusitakoa kontuan izateaz gain, bigarren liburuaren IV tituluari xedaturikoari ere jarraitu behar diogu.

Espediente motari dagokionez, ohikoa bezala tramitatzea egoki irizten diot presazkoa bezala tramitatzeko arrazoirik ez dudalako printzipioz. Emergentziazkoa berriz are gutxiago.

HKLTBaren 73., artikuluan ezarrita dagoenez, kontratuen esleipena egiteko jardunbide irekia, mugatua edo negoziatua erabili daiteke. Jardunbide irekian interesdun enpresari orok aurkez dezake proposamena, jardunbide mugatuan berriz Administrazioak espresuki hautaturiko enpresariak soilik aurkez dezakete proposamena, aurretik eskaera egin ondoren eta jardunbide negoziatuan enpresari desberdinekin negoziazio eta kontsulta egin ondoren Administrazioak hautaturiko enpresariari esleituko zaio.

HKLTBaren 74. artikuluaren arabera, Jardunbide irekia edo mugatua erabiltzen bada enkante edo lehiaketa bidez egin daiteke esleipena. Enkante bidez egiten bada, dirutan adierazitako tipo bati buruz izango da eta esleipena prezio baxuena eskaintzen duenaren alde egingo da beti ere aipatu tipoaren azpitik jotzen badu, lehiaketa berriz orokorrean eskaintza hoberena aurkezten duen lizitatzailearen alde egingo da esleipena, plegutan zehazturiko irizpidean kontuan izanda eta prezioari soilik begiratu gabe.

Bestalde 75. artikuluaren arabera, kontratazio organoek enkante edo lehiaketa bidez egingo ohi dute esleipena. Jardunbide negoziatu, aitzitik, aipatutako legean zehaztutako kasuetan baino ez da erabiliko; kontsultoretza eta laguntza tekniko kontratuei dagokionez, alegia 209 eta 210 artikuluetan jasotako kasuetan. 210, h) ataleko kopuruaren barruan dagoenez kontratu hau jardunbide negoziatua ere aukerakoa da. HAKLTBaren 56 artikuluan eta 201 artikuluan aurreikusitako kontratu txikia ezin da aplikatu kasu honetan aipatu artikuluek jasotzen dituzten kopuruetan sartzen ez delako.

Kontratu honen xedea aholkularitza teknikoa denez eta konfiantzazko harremana ezinbestekoa dela irizten diodanez, legearen 73.4 artikuluan aurreikusitako jardunbide negoziatua erabiltzea aukeratu dut idatzi osatu dudan administrazio-baldintza zehatzen agirian, udalak pleguaren arabera derrigorrezkoak diren baldintzak betetzen dituzten hautaturiko profesionalen artean negozia dezan esleipena.

Dena den jardunbide irekia eta mugatua ere posible eta aukerazkoak dira, hauek erabiliz gero kontratuaren ezaugarriak kontuan izanik bidezkoa da lehiaketa bidez egitea, administrazio-baldintza zehatzen agirian zehazturiko irizpide objektiboak erabiliz, HAKLTBaren 74.3, 75, 85, 86 eta 208 artikuluetan aurreikusitakoaren arabera. Azken artikulu honen arabera, kontsultoretza eta laguntza tekniko edo aholkularitza kontratuak normalean lehiaketa bidez esleituko dira eta enkantea soilik kopuru urriko eta definizio teknikoa perfektua izateagatik berrikuntzak sar ez daitezkeen kontratuetarako aurreikusten du. Aholkularitza honen kopurua oso handia ez bada ere definizio teknikoa zehaztea ezinezkoa dela deritzot eta gainera oso kontuan eduki beharrekoa da prezioan bakarrik ezin dela kontratu honen esleipena oinarritu, enkante bidezko esleipena baztertu egiten dut.

Hori dela eta, Hirigintza, Obra eta Zerbitzuetako zinegotzi delegatuak proposaturik, Tokiko Gobernu Batzarrak honako ERABAKI hauek hartu ditu:

BAT: Lezoko Planeamenduko Arau Subsidiarioen Berrikuspenari Ingurumenaren Gaineko Eragin Baterako Ebaluazio-Azterketaren idazketa Kontratatzeko Espedienteari hasera ematea publizitaterik gabeko jardunbide negoziatuaren bitartez.

BI: Kontratu hau arautuko duten Administrazio Baldintza Agiria onartzea. Xedapen teknikoak ere baldintza agiri horretan jasotzen dira.

HIRU: Kontratu honetarako gastua onartzea.

LAU: Alkatea ahalmentzea hiru eskaintza eskatzeko.

GIZARTE ZERBITZUAK

5.- Arrisku egoerako gazte eta haurrentzako gizarte-hezkuntza irekiko eskuhartze-zerbitzua kontratatzeko baldintza administratiboen agiria onartzeko proposamena.

Azterturik Udaleko teknikariek egindako informea eta Gipuzkoako Heziketa Konpentsatorioko Kontsortzioarekin sinatutako hitzarmenean oinarrituta, aldi berean, gizarte zerbitzuetako zinegotzi delegatuak proposaturik, Tokiko Gobernu Batzarrak honako ERABAKI hauek hartu ditu:

BAT: Ontzat ematea arrisku egoerako gazte eta haurrentzako gizarte-hezkuntza irekiko eskuhartze-zerbitzua kontratatzeko baldintza administratiboen plegua.

BI: Agiriak eta argibideak jaso nahiz eskaintzak eta eskabide orriak aurkezteko epe muga: Hamabost egun egutegikoak, ustiatzeko baldintzak Gipuzkoako Aldizkari Ofizialean argitaratu eta hurrengo egunetik aurrerakoak.

HIRU: Erabakiaren aurkako errekurtsoak:

a) Auzitara jo aurretik, eskatzaileak, hala nahi izanez gero, erabakia berraztertzeko errekurtsoa aurkez dezake 30/1992 Legearen arabera.

· Horretarako, hilabeteko epea dauka, erabaki honen jakinarazpena jaso eta biharamunetik hasita.

· Errekurtsoa aurkeztekotan Tokiko Gobernu Batzarrera jo behar da.

b) Bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkez dezake zuzen-zuzenean.

· Horretarako, bi hilabeteko epea dauka, erabaki honen jakinarazpena jaso eta biharamunetik hasita

· Errekurtsoa aurkeztekotan, EAEko Auzitegi Nagusiko administrazioarekiko auzitarako Donostiako epaitegira jo behar da.

6.- Gizarte larrialdietarako laguntza eskaerak onartzeko proposamena.

Gizarte beharrizan larrietarako dirulaguntzak jasotzeko eskaerei buruz, gizarte langileak egin duen txostena ikusirik, aldi berean, Larrialdietarako Laguntzak arautzen dituen maiatzaren 22ko 12/1998 legean eta apirilaren 20ko 199/1999 dekretuak xedatutakoari jarraituz, eta gizarte zerbitzuetako zinegotzi delegatuak proposaturik, Tokiko Gobernu Batzarrak hemen heldu diren ERABAKI hauek hartu ditu:

BAT: 2004rako gizarte beharrizan larrietarako dirulaguntza ematea honako espedienteei:

Esp. Zkia.

Kontzeptua

Zenbatekoa

850

5

540?

820

1

352,10 ?

2

72 ?

765

1

225 ?

5

100 ?

GUZTIRA

1.289,10 ?

BI: Oharturik Eusko Jaurlaritzak ematen dituen dirulaguntzak joan den otsaila geroztik agortuak daudela, Gizarte Ongizateko eskuordedunak proposatu du udalak berak sustatutako laguntza programa bidez ordaintzea (A-979).

HIRU: Dirulaguntza jasotzaileek ondorengo baldintzak bete beharko dituzte:

§ Dirulaguntza eskatutako helburuetarako erabiliko da.

§ Dirulaguntza zuritu egin behar da dagozkien errezibo edo fakturak aurkeztuz.

§ Laguntza jasotzeko eskubidea izatearekin zerikusia duten gertaerak izan badira, horien berri ematea.

§ Onuradunak bizileku aldaketaren berri ematea.

§ Akatsen bat dela eta eskuratutako edo dagokionetik gora eskuratutako kopuruak itzultzea.

§ Administraziora joatea eta elkarlanean aritzea, hala eskatzen zaionean.

LAU: Halaber, laguntzak emateko baldintzak oraindik betetzen direla konprobatuko du udalak, dagozkion bitartekoak erabiliz.

BOST: Erabakiaren aurkako errekurtsoak:

a) Auzitara jo aurretik, eskatzaileak, hala nahi izanez gero, erabakia berraztertzeko errekurtsoa aurkez dezake 30/1992 Legearen arabera.

· Horretarako, hilabeteko epea dauka, erabaki honen jakinarazpena jaso eta biharamunetik hasita.

· Errekurtsoa aurkeztekotan Tokiko Gobernu Batzarrera jo behar da.

b) Bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkez dezake zuzen-zuzenean.

· Horretarako, bi hilabeteko epea dauka, erabaki honen jakinarazpena jaso eta biharamunetik hasita

· Errekurtsoa aurkeztekotan, EAEko Auzitegi Nagusiko administrazioarekiko auzitarako Donostiako epaitegira jo behar da.

7.- Familia esku hartze programan parte hartzeko eskaerak onartzeko proposamena.

Ikusirik esp.852, esp.701 eta esp.870 familia bakoitzaren egoeraren txostenak eta udal familia eskuhartze programan parte hartzeko bakoitzaren akordioak. Hala, Gizarte Zerbitzuetako zinegotzi eskuordedunak proposaturik, Tokiko Gobernu Batzarrak ondorengo ERABAKI hauek hartu ditu:

BAT: Onartzea 852 esp. familiaren parte hartzea udalak eskaintzen duen familia eskuhartze programan. ORAIN gabineteak eramango du aurrera eskuhartzea eta Udalak beregain hartuko du terapia eta hezitzailearen saioen kostua, guztira, 6.100 ? (AD-975).

BI: Onartzea 701 esp. familiaren parte hartzea udalak eskaintzen duen familia eskuhartze programan. LAHAR gabineteak eramango du aurrera eskuhartzea eta Udalak beregain hartuko du mediazio saioen kostua, guztira, 1.340 ? (A-976).

HIRU: Onartzea 701 esp. familiaren parte hartzea udalak eskaintzen duen familia eskuhartze programan. ORAIN gabineteak eramango du aurrera eskuhartzea eta Udalak beregain hartuko du hezitzailearen saioen kostua, guztira, 1.230 ? (A-977).

LAU: Erabakiaren aurkako errekurtsoak:

a) Auzitara jo aurretik, eskatzaileak, hala nahi izanez gero, erabakia berraztertzeko errekurtsoa aurkez dezake 30/1992 Legearen arabera.

· Horretarako, hilabeteko epea dauka, erabaki honen jakinarazpena jaso eta biharamunetik hasita.

· Errekurtsoa aurkeztekotan Tokiko Gobernu Batzarrera jo behar da.

b) Bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkez dezake zuzen-zuzenean.

· Horretarako, bi hilabeteko epea dauka, erabaki honen jakinarazpena jaso eta biharamunetik hasita

· Errekurtsoa aurkeztekotan, EAEko Auzitegi Nagusiko administrazioarekiko auzitarako Donostiako epaitegira jo behar da.

GALDE ESKEAK

Iñake Urrestarazuk galdetu du zertan den Gobernu Batzar honek azaroan 8an egindako bileran mahai gainean utzi zuen Mikura Baserrian egin nahi den pabilioaren espedientea. Hirigintza Delegatua den Jesus Mari Martiarenak dio teknikoak ez direla oraindik ados jarri eta horregatik ez duela batzarrera ekarri. Dio ahaleginduko dela hurrengo batzarrerako espedientea ekartzen.

Aktaren bukaera.

Alkate-lehendakariak, aztertzeko ziren gai guztiak aztertu ondoren, 9:10 orduetan eman dio buru bilkurari. Idazkari naizen aldetik, akta xxxeari naizen aldetik, akta 309.992 elecciones de 2004.deetarako hauteskunde-mahaien zerrendaren onarpena.

eko pabilioiaren instalatik xxxera zenbakiak dituzten orri ofizialetan jaso eta sendespena ematen diot, nik eta bilkuran izan diren zinegotziek izenpetu dugun akta honi.

Eguna